حسین انجم شعاع روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امام راحل شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ اسلام و ایران بعد ائمه معصومین بودند، افزود: امام خمینی (ره) با داشتن تفکر عاشورایی توانست این انقلاب را به پیروزی برساند در مقابل ابرقدرت‌های جهان مقاومت و ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه امامخمینی(ره) با این تفکر پیام خود را شروع کرد و خداوند مهر و محبت امام را در دل مردم نشاند،گفت: از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری الهی و خدایی، پشتیبانی مردم در صحنه و انگیزه‌های الهی و اعتقادی بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه وظیفه همگانی است که این شخصیت عظیم را برای نسل جوان معرفی کنیم ، بیان داشت: مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) یک فرصتی است که شخصیت ایشان  برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.
انجم شعاع  با اشاره به مناسبت‌ها در این ایام کرونایی بیان داشت: برای روز قدس به صورت حضوری و مجازی آمادگی داریم البته اگر اعلام شود وضعیت سفید است و  برای ارتحال حضرت امام نیز همین‌گونه برنامه‌ریزی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای تولید محتوا و برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استفاده کرد.
وی از تشکیل سه کارگروه برای برگزاری مراسم ارتحال امام خبرداد و تصریح کرد: کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی، کارگروه فرهنگی و هنری و کارگروه علمی برای برگزاری این مراسم تشکیل شده است.
انجم شعاع با بیان اینکه در کمیته رسانه نیز اقداماتی برای روز قدس برنامه ریزی شده و برای ارتحال حضرت امام نیز می توانیم کارهای زیادی انجام داد گفت: از همین امروز باید اقدامات را برای برگزاری مراسم  ارتحال حضرت امام (ره)  در استان آغاز کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: هر ساله هزینه‌هایی برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در راستای اعزام کاروان به مرقد امام و افطاری می‌شد اما با توجه به شرایط کرونا امسال این هزینه را می‌توان با تلاش و همفکری بر روی برنامه‌های محتوایی برای مخاطبان برنامه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به اینکه با همکاری حوزه هنری و ارشاد باید یک کار فاخر و ارزشمند در رابطه با شهید سلیمانی برای روز قدس در کرمان انجام شود گفت: بسیاری از مساجد و تکایا و بقاع متبرکه همه ساله برای ارتحال امام علاوه بر برنامه‌های محوری برنامه داشتند اما امسال می‌تواند برنامه های خود را از طریق کانال ها و فضای مجازی که دارند به صورت زنده برای مردم برگزار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.