احمد مشایخی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کالای اساسی طی یک سال گذشته توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان توزیع شد.

وی ارزش کالاهای اساسی توزیع شده را ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: طی سال گذشته ۱۰۰ تُن برنج وارداتی، ۳۰ تُن شکر تولید داخل و ۷۵ تُن گوشت توزیع شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌ تعاونی روستایی جنوب کرمان ۳۵ فروشگاه فعال در منطقه جنوب کرمان دارد، اظهار داشت: این فروشگاه‌ها در سطح روستاھا و شهرها اقدام به توزیع کالاھای اساسی و مصرفی می کنند.

مشایخی نقش تعاون روستایی را در اقتصاد منطقه جنوب کرمان مهم عنوان کرد و گفت: ھدف شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان مشارکت ھمه جانبه در راستای خدمت به جوامع روستایی است.

کسب رتبه سوم اطلاع‌رسانی تعاونی روستایی جنوب کرمان

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: روابط عمومی این سازمان در ارزیابی و تحلیل سایت‌ھای اطلاع رسانی مدیریت‌های تعاونی روستایی سراسر کشور موفق به کسب رتبه سوم شد.

مشایخی تصریح کرد: با ارزیابی‌ھای صورت گرفته در سال ۹۸ روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان در سال گذشته با دریافت ۸۰ امتیاز از ۱۰۰ موفق به کسب رتبه سوم کشور شده است.

 وی اظهار داشت: کسب این مقام با تلاش‌های جهادی مجموعه ھمکاران روابط عمومی و فن‌آوری اطلاعات رقم خورده است.

وی روابط عمومی را بخشی مهمی از یک سازمان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی یک هنر بوده و رابطه دوجانبه و سازنده در بین اعضای درونی و برونی یک سازمان را شکل می‌دهد.

سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.