به گزارش روز سه شنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شبکه اجتماعی شاد به عنوان فرصتی برای گسترش آموزش های مجازی در آموزش و پرورش است، افزود: این شبکه فرصت مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان است.

وی ادامه داد: در این سیستم هر معلم با دانش آموزان کلاس خود ارتباط دارد و مدیر مدرسه می تواند تمام کلاس های معلمان مدرسه و فعالیت آنان را در شبکه مشاهده کند.
وی با بیان اینکه عضویت مدیران مدارس و معلمان در شبکه اجتماعی شاد در استان کرمان قابل قبول است، بر هدف گذاری برای پوشش حداکثری دانش آموزان در این شبکه متناسب با شرایط بومی و محلی و اقتصادی دانش آموزان تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و امکانات خوبی که در شبکه شاد پیش بینی شده این شبکه یک مدرسه هوشمند واقعی به شمار می رود.
وی با اشاره به جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تعدادی از معلمان خیر کرمانی برای اینکه خللی در آموزش دانش آموزان ایجاد نشود برای دانش آموزان بی بضاعت با همکاری خیرین گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری کرده اند.
وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان تحت هر شرایطی وظیفه آموزش و پرورش است افزود: همکاران ما در مدارس استان کرمان از شیوه های مختلف بر اساس شرایط دانش آموزان برای پیشبرد اهداف آموزشی استفاده کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.