به گزارش ایرنا، احمد اسکندری نسب روز شنبه در نشست ویدئو کنفرانس شورای معاونان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان از روش های آموزش مجازی، برنامه های تلویزیونی و شبکه شاد افزود: معلمان متناسب با نیازهای دانش آموزان، فرصت و تهدیدها تحت هر شرایطی پیگیر وضعیت آموزشی دانش آموزان هستند.
وی با اشاره به ایجاد جهاد آموزشی توسط معلمان کرمانی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا اظهار داشت: آموزش مجازی جلوه های ویژه معلمی را نمایان کرد و معلمان در این زمینه صحنه های ویژه و زیبایی را آفریدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ظرفیت های نهفته آموزش و پرورش را آشکار کرد و معلمان از آغازین روزهای تعطیلی مدارس امر آموزش دانش آموزان را به روش های مختلف پیگیری کردند.
اسکندری نسب بیان کرد: تربیت فرزندان این مرز و بوم مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش است پس باید از هر روشی برای تسهیل فرآیند یاددهی و شکوفایی استعدادهای آنها استفاده کنیم. 
وی از شبکه آموزشی شاد به عنوان یک برنامه اختصاصی آموزش و پرورش با ضریب امنیتی بالا نام برد و افزود: این شبکه برای همیشه در آموزش و پرورش کشور ماندگار خواهد بود و بعد از طی روند تکمیلی می تواند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع سازد.
اسکندری نسب با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ادامه داد: در برنامه شاد به تمام ساحت های این سند توجه شده است.
 وی خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین مدرسه به عنوان عامل رشد و توسعه کشور، کانون تربیت محله و پایگاه اصلی جریان تعلیم و تربیت و همه اقدامات آن یاد می شود و باید در آموزش مجازی نیز فناوری اطلاعات و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف آموزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و انفرادی در سامانه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دستورالعمل ثبت نام مدارس در سال تحصیلی آینده در حال تدوین است گفت:  تا اعلام دستورالعمل ثبت نام اخذ هرگونه وجه توسط مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.