به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید قائینی روز دوشنبه و در نشست شورای آموزش و پرورش شهربابک افزود: باید تمام انرژی خود را برای جذب و بکارگیری نیروی آموزشی مدارس به کار گیریم.

وی مخالفت خود را با ادغام و انحلال هر مدرسه ای در شهربابک اعلام و تصریح کرد: منحل شدن مدرسه در هر منطقه ای ممکن است معضلاتی را بوجود آورد که رفع آن مشکل باشد.

فرماندار شهربابک به کمبود معلمان مرد در سیستم آموزش و پرورش کشور اشاره و تصریح کرد: زنان بیش از مردان به شغل معلمی علاقه دارند و حتی در برخی مواقع توانمندتر از مردان عمل می کنند.

قائینی تاکید کرد: مدیران شهرستان باید تمام تلاش خود را برای گرفتن حق شهرستان از ادارات کل به کار گیرند.

 وی اظهار داشت: در کنار اعتبارات اندک دولتی، می توان از ظرفیت شرکت های موجود در شهرستان با هماهنگی فرمانداری استفاده کرد، زیرا طبق قانون شرکت ها و معادن موظف به ارائه خدمات اجتماعی به مردم هستند.

فرماندار شهربابک به تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: تمام دستگاه‌های دولتی همیشه در انجام کارها با هم همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک نیز گفت: در این ایام که سایه بیماری کرونا بر کشور ما گسترده شده و تعطیلی مدارس را به دنبال داشته فرهنگیان این شهرستان همچون سایر مناطق دیگر کشور نشان دادند که آموزش تعطیل شدنی نیست و در بحث آموزش مجازی دانش آموزان توانستند جایگاه خوبی در استان و کشور داشته باشند.

ناصر شاه حسینی به کمبود نیروی آموزشی در مدارس اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی پیش رو کمبود نیرو در دوره متوسطه اول و دوم داریم و این کمبود بیشتر در بخش آقایان محسوس است.

مدیر آموزش و پرورش شهربابک از تخریبی بودن بیش از ۶۰ درصد مدارس شهربابک خبر داد.

وی تصریح کرد: آموزش و تربیت بچه ها در شهرستان باید تغییر کند، چرا که بچه های شهربابک استحقاق بهترین آموزش ها را دارند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.