سرهنگ مهدی کریمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سو استفاده برخی افراد از این وضعیت افزود: مأموران گشت فرماندهی انتظامی رفسنجان به یک دستگاه خودرو سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو و ۷۰ گالن ۲۰ لیتری و یکهزار و ۲۰۰ بطری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای تعین و تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد از شهروندان خواست، به منظور مبارزه همه جانبه با فرصت طلبان و سود جویان هرگونه اخبار و موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و در جلوگیری از پخش اقلام تقلبی و احتکار مواد مورد نیاز جامعه با پلیس همکاری کنند.

وی همچنین از دستگیری عامل ترویج شرارت و خشونت در شبکه های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح پایش جرایم فضای مجازی، مأمورین امنیت عمومی این شهرستان یک نفر که در شبکه اجتماعی اقدام‌ به انتشار تصاویر شرارت و ضرب و جرح با چاقو کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تأکید کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.