به گزارش روز شنبه ایرنا محمدجواد فدائی در دیدارِ مدیرعامل بنیاد علوی در محل استانداری کرمان با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های بنیاد مستضعفان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج افزود: اقدامات موثری را در حوزه اشتغال خانواده‌ها در شهرستان قلعه‌گنج و روستاهای محروم این منطقه شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: طرح‌های پرورش دام سبک، راه‌اندازی کارخانه آهک، تولید آبمیوه و روغن کنجد و شکل‌گیری صندوق‌های خرد از مزایایی است که در منطقه محروم جنوب استان کرمان به وجود آمده و باید تداوم فعالیت داشته باشد.

استاندار کرمان بیان کرد: با هم‌افزایی و همفکری بنیاد علوی، طرح‌های پیشنهادی می‌توانند به خوبی دنبال شود و به اهداف مدنظر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر شناسایی و رفع محرومیت‌ها است، دست یابیم. 

مدیرعامل بنیاد علوی نیز گزارشی از عملکرد و اقدامات بنیاد علوی در استان کرمان ارائه کرد و افزود: هدف ما این است که هم‌افزایی در خصوص پروژه‌های در دست اجرا صورت گیرد و کمکی به مردم منطقه به ویژه با توجه به وضعیت فعلی معیشتی ناشی از کرونا شود.
محسن منصوری به اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه، حسب دستور رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: تلاش بر این است با هماهنگی استانداری در راستای تسریع پروژه‌های در دست اقدام جنوب استان کرمان قدم برداشته شود و اقدامات بنیاد علوی در منطقه هدف یا همان شهرستان قلعه‌گنج سرعت گیرد. 
در نشست استاندار کرمان و مدیرعامل بنیاد علوی عنوان شد، تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی از طریق بانک سینا و صندوق کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار اقشار کم‌برخوردار و خانواده‌های ضعیف و افرادی که در موضوع بیماری کرونا با مشکل معیشتی مواجه شده‌اند، قرار گیرد. 
همچنین ۲۰ هزار بسته معیشتی فراهم شده از رزمایش "مواسات و همدلی" از طریق کمیته امداد و با هماهنگی استانداری و سایر دستگاه‌ها در استان کرمان توزیع می‌شود.  
کمک بلاعوض حمایتی نیز تا سقف پنج میلیارد تومان در اختیار استان کرمان قرار می‌گیرد که با تاکید بر شهرستان‌های محروم جنوب کرمان توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.