به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ضمن تبریک ولادت امام هادی (ع)، دهه امامت و ولایت و سالروز آزادی آزادگان سرافراز افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مجموعه گسترده با بار سنگین و مسئولیتی زیاد است و اگر مساعدت اصحاب رسانه نباشد این مهم آنطور که باید اطلاع رسانی نمی شود.

وی اظهار داشت: فشارهای اقتصادی بیش از همه اقشار جامعه برای محرومان و نیازمندان مشکل ایجاد می کند لذا در راستای خدمات رسانی به این قشر، نیازمند همفکری اصحاب رسانه و مسئولان هستیم.

وی بیان کرد: گروه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان افزون بر ۱۰۲ هزار خانواده با ۶۷ درصد خانم های سرپرست خانوار است.

رسانه ها در گفتمان سازی انفاق نقشی مهمی دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با بیان اینکه گفتمان سازی در حوزه فرهنگ انفاق، اقدام مهمی است که رسانه ها می توانند نقش مهمی در این راستا داشته باشند.

محمدرضا علیزاده افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به حق، بهترین واسط خیر بین نیکوکاران، محرمان و نیازمندان است.

وی اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در گفتمان سازی انفاق دارند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) وظایف خود را به خوبی انجام داده و گواه این مدعا این است که امروز مردم با اعتماد به این نهاد کمک می کنند و اطمینان دارند این کمک ها به دست نیازمندان واقعی می رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: عملکرد این نهاد گویای این مهم است که کمیته امداد توانسته به رسالت خود به طور صحیح عمل کند.

وی گفت: روحانیت و ائمه جمعه می توانند با وجود داشتن تریبون، روند گفتمان سازی انفاق را در جامعه گسترش دهند.

وی سطوح مختلف آموزش ها و رسانه را در گفتمان سازی انفاق در جامعه دارای نقشی مهم دانست و تصریح کرد: جایگاه رسانه در زمینه فرهنگ سازی انفاق بسیار مهم است.

علیزاده ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه ریزی، همکاری و همفکری با اصحاب رسانه تعداد محرومان را با اشتغال پایدار کاهش می دهد.

وی گفت: سهم و رسالت رسانه ها و مطبوعات مهم و حائز اهمیت است و امیدواریم رسانه ها در این راستا برنامه ریزی و تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان استان کرمان گفت: افرادی که در این راستا قلم می زنند بتوانند در این عرصه با تولید محتوا رقابت کنند.

وی از برنامه ریزی کیمته امداد در راستای تبیین رسالت های این نهاد حمایتی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی تقدیر کرد.

۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.