یحیی صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال طی هفت ماه گذشته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان همواره یکی از دستگاه‌های برتر و تأثیرگذار در زمینهٔ اشتغالزایی در این استان بوده است تصریح کرد: سال گذشته نیز این نهاد با ایجاد ۶ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان رتبه برتر اشتغال را در بین دستگاه‌های مربوطه کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تاکید کرد: تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح‌های اشتغالزا، اصلی‌ترین برنامه کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان است.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال، مراکز کاریابی، تعامل با کارفرمایان و هم‌چنین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به مددجویان اقدام به ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندی آنها می‌کند.

صادقی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد به‌ صورت هدفمند و با نظارت دقیق انجام می‌شود اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد با نظارتی دقیق که قبل و بعد از پرداخت تسهیلات انجام می‌گیرد منجر به شغل پایدار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.