مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان ‌شمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به یک هزار و ۳۷۵ طرح اشتغال در بخش های مختلف پرداخت شده است.

مجید الهی راد افزود: از این میزان ۳۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برای ۱۵۰ طرح از محل منابع امدادی و ۱۴۰ میلیارد ریال برای ۵۰۴ طرح از محل منابع بانکی برای توسعه اشتغال مددجویان زرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به ۷۲۱ طرح اشتغال نیز مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

الهی راد به برنامه های آموزش فنی و حرفه‌ای این نهاد برای شناسایی استعدادها و رشد توانمندی‌های مددجویان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری این افراد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان ‌شمالی یادآور شد: تسهیلات اشتغال این نهاد برای راه اندازی طرح ها در حوزه های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و معدنی و خدماتی به مددجویان نیازمند ارائه می شود.  

بیش از ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.