محمدصادق بصیری رو جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفارت افغانستان در تهران با انتشار پیامی مراتب تقدیر خود را از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به سبب توزیع کمک‌های بشردوستانه در راستای کنترل ویروس کرونا اعلام کرد. 

وی ادامه داد: با اجرای طرحی ویژه  با تحقیقات میدانی و تکمیل پرسشنامه در بین پنجهزار نفر از اتباع کشور افغانستان در استان کرمان ، ۲ گروه نیازمند و بسیار نیازمند شناسایی شدند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استاندار کرمان تصریح کرد: تاکنون بسته‌های بهداشتی بین این ۲ گروه توزیع شده  و توزیع بسته‌های غذایی نیز در آینده انجام خواهد شد.
بصیری بیان داشت: سفارت افغانستان در تهران ضمن تقدیر از مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان خواستار تداوم کمک‌ها به ویژه از سوی خیرین شده است.
به گفته  مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت های پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا در بین اتباع کشور افغانستان در استان کرمان نیز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
علی شفیعی زرندی خاطر نشان کرد: اتباع افغانستان  نیز از خدمات درمانی مقابله با ویروس کرونا مانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.