به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر پنجشنبه در جمع ائمه جماعات شهرستان رفسنجان اظهار داشت: رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند در سراسر کشور در حال اجراست که مدیریت، جذب و ساماندهی کمک‌ها در این رزمایش با محوریت مساجد است.

وی تأکید کرد: توزیع کمک‌ها بسیار مهم است، بعضی خانواده‌ها ممکن است از چندجا و بعضی خانواده‌ها از هیچ جا کمکی نگرفته باشند، هدایت توزیع باید به‌خوبی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در توزیع کمک‌ها بین نیازمندان حرمت و کرامت مردم خط قرمز باشد، یادآور شد: در کنار توزیع کمک‌ها باید کار فرهنگی هم انجام شود.

عسکری با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ مانند رفسنجان توزیع محله‌ای انجام شود، افزود: در نوقات و کشکوئیه از طریق شوراها و معتمدان محله با محوریت مسجد کار انجام شود. کمک‌ها بیشتر جنبه مردمی داشته باشد و امام جماعت محور تبلیغ و جمع‌آوری باشد.

امام جمعه رفسنجان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزار نشدن موقت نماز جمعه به دلیل پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا گفت: در ماه مبارک رمضان درب مساجد باز باشد اما نماز جماعت برگزار نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.