به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی ضمن اعلام این مطلب افزود: در راستای تحقق شعار سال و حمایت همه جانبه از بنگاه های اقتصادی، کارخانجات و کارگاه های تولیدی، دستگاه قضائی برخورد قاطع با مفسدین و مخلان نظام اقتصادی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.
وی با اشاره به نامگذاری  سال جدید به نام "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار داشت: نامگذاری سال جاری حکیمانه است که پس از شعارهای مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و آمادگی جامعه در راستای تولید و رونق کسب و کارهای داخلی و پرهیز از واردات بی رویه کالاهای خارجی می تواند در راستای تبدیل تهدیدها و تحریم های دشمنان به فرصت و بهبود وضعیت تولید، اشتغال، معیشت و رفاه مردم مثمر واقع شود. 
رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان کرد: سال جدید را در حالی آغاز کرده ایم که نه تنها کشور عزیزمان ایران، بلکه جهان در حال مبارزه با ویروس کروناست در این شرایط دستگاه قضا همراه و همگام با دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت مردم حضور فعال داشته و با تهدیدکنندگان سلامت جامعه برخورد قاطع خواهد کرد. 
حجت الاسلام محمدی افزود:  شهرستان زرند با داشتن ذخایر و معادن خدادادی و همچنین فعالیت کارخانه ها و کارگاه های تولیدی متعدد به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور بشمار می رود.
وی گفت: با توجه به صنعتی بودن این شهرستان به تبع آن، ناگزیر مشکلات و معضلات مربوط به جوامع صنعتی نیز در این شهرستان وجود خواهد داشت لذا همچون سال های گذشته اجازه نخواهیم داد، چرخ تولید در این شهرستان به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی متوقف شود.
رئیس دادگستری شهرستان زرند ادامه داد: دستگاه قضائی شهرستان در سال ۹۸ در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر "رونق تولید" با هدف حمایت حقوقی و  قضائی از بخش تولید اقدام به برگزاری جلسات متعدد کرده است.
وی بیان کرد: خروجی این جلسات منجر به حل مشکلات حقوقی و قضایی بین مدیران چندین واحد صنعتی و تولیدی با پیمانکاران طرف قرارداد این شرکت ها شد که در نتیجه از بیکار شدن جمع زیادی کارگر،تکنیسین و مهندس در این شهرستان جلوگیری شد.
رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند اظهار داشت: اقدامات دستگاه قضائی با رویکرد پیشگیری موجب شد تا از تشکیل افزون بر ۵۰۰ پرونده قضائی و همچین برگزاری اعتصابات و تجمعات اعتراضی کارگری در سال گذشته جلوگیری شود و کارگران به حق و حقوق قانونی خودشان برسند.
حجت الاسلام محمدی گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی دادگستری شهرستان زرند مشکلات ایمنی معدن باب نیزو مرتفع و شرایط آغاز بکار معدن مذکور فراهم شد.
 وی افزود: یکی دیگر از اقدامات دستگاه قضائی شهرستان رسیدگی به شکایات واصله در رابطه با مشکلات استخدامی پرسنل شرکت فولاد تکنیک زرند بود که اقدامات خوبی در این رابطه انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.