علی قاسم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مساعدت و دستور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ۳۰ میلیون تومان به خرید ماسک ان ۹۹ در کرمان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: ماسک های تهیه شده طی هفته جاری تحویل دانشگاه علوم  پزشکی کرمان شد.

وی با بیان اینکه همچنین به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی در فرودگاه کرمان به طور ۱۰۰ درصد اجرا می شود اظهار داشت: اتوبوس های حمل مسافر از هواپیما به ترمینال و برعکس قبل و بعد هر پرواز به طور کامل ضدعفونی و بار مسافر قبل از ورود به ترمینال هم ضدعفونی و افراد هم در بدو ورود به ترمینال تب سنجی می شوند.

مدیرکل فرودگاههای استان کرمان گفت: دستگاه های بازرسی، سبدهای وسایل مسافران، سرویس های بهداشتی شامل تمام سطوح، دستگیره ها و شیرآلات کف فرودگاه نیز هر چهار ساعت یک بار، صندلی ها، دستگاه های ای تی ام، محل گرفتن کارت پرواز، دستگاه های بازرسی بار مسافران و درب های ترمینال به طور کامل ضدعفونی می شود.

وی با اشاره به ضدعفونی بار مسافرانی که به استان کرمان وارد می شوند قبل از قرار گرفتن روی تسمه نقاله و تحویل شدن به مسافر تصریح کرد: گاری های حمل بار از ترمینال به هواپیما و برعکس قبل از پرواز ضدعفونی و عوامل بازرسی مسافر در گیت پلیس و سپاه فرودگاه و سایر عوامل خدمات رسان به مسافر قبل از ورود به ترمینال تب سنجی می شوند.

او تصریح کرد: پروتکل های اعمال شده در فرودگاه کرمان بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری است که به همه شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده و فرودگاه کرمان نخستین فرودگاه بود که ضدعفونی کردن محیط را آغاز کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان به آحاد مختلف جامعه توصیه کرد: اگر ضرورتی برای سفر ندارند از مسافرت اجتناب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.