رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های خوب باران در شهر کرمان، اظهار کرد: در بارندگی‌های اخیر، بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر آب از سطح منطقه سه جمع آوری شد.

وی ادامه داد: برای جمع آوری آب‌های سطحی ناشی از بارندگی، از تمامی نیروهای خدمات شهری منطقه سه به صورت شیفتی و با استفاده از تمامی امکانات شهرداری این منطقه از جمله پمپ‌های ثابت و سیار و تانکرها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نقاط بحرانی در زمان بارندگی در منطقه سه مربوط به بلوار رسالت، بلوار ۲۴ مهر و پل ابوذر است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته در کوچه فرهنگ واقع در بلوار رسالت پمپ ثابتی نصب و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در بارندگی‌های اخیر پمپ بلوار رسالت کمک زیادی به جمع آوری آب‌های حاصل از بارندگی در آن محدوده کرده است.

وی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای حوزه خدمات شهری منطقه سه در رفع مشکل آبگرفتگی سطح این منطقه، گفت: معابر اصلی منطقه سه از آب باران تخلیه شده است.

شهردار منطقه سه کرمان ضمن اشاره به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم بارنگی ها تا پایان هفته جاری، ابراز امیدواری کرد: به همت نیروهای حوزه خدمات شهری و امکاناتی که شهرداری این منطقه دارد، در روزهای آتی با مشکل جدی مواجه نشویم.

امیرمداح ضمن تشکر از همراهی مردم با شهرداری این منطقه، از آنها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این زمینه با مرکز ارتباط مردمی شهرداری (۱۳۷) تماس گرفته و ما را در ارائه ی خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.