محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: وضعیت بیمه بیکاری کارگران زغالسنگ برای یک ماه تعطیلی به کارگروهی سپرده شود تا نحوه پرداخت به شکلی باشد که مشکلی برای موضوع مشاغلی سخت و زیان آور این حوزه ایجاد نشود.  
وی ادامه داد: در بحث بیماری کرونا از سویی با سلامت جامعه و شهروندان روبرو هستیم و از سویی بیکاری و اقتصاد جامعه مطرح است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نقطه بهینه مسئله را در نظر داشته باشیم، گفت: ۱۹ هزار نفر در استان کرمان اکنون درخواست بیمه بیکاری داده‌اند و در کشور حدود ۶۰۰ هزار نفر است و آثار و تبعات ناشی از این بخش هم که اثر منفی در کرونا خواهد داشت را باید به شکلی دیده شود.
پورابراهیمی عنوان کرد: سه میلیون واحد صنفی در کشور داریم که شامل بیمه اجباری نیستند و اگر دچار چالش اشتغال شوند براورد می شود ۷ میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم وارد رکود شود.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به ویژ در حاشیه شهر کرمان باید مشکل آبرسانی به آنها رفع شود و مدیریت حاشیه شهر کرمان را در این زمینه داشته باشیم.  
ماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا از اعتبارات ستاد برای آبرسانی به حاشیه شهر کرمان اختصاص داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.