رامین امیر مداح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جدید بهسازی و رفع مشکلات فضاهای سبز سطح منطقه با جدیت آغاز شده و در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات بهسازی بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی به طول چهار کیلومتر از روز گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این راستا حذف علف‌های هرز و گیاهان خشک شده، کاشت درخت‌های جدید مقاوم با آب و هوای شهر کرمان، هرس درختچه‌ها، رفع مشکلات سیستم آبیاری و اصلاح و احیای خاک از جمله اقدامات در حال انجام در این بلوار است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کاشت بیش از ۲۰ هزار گل فصلی از جمله اطلسی و لادن در بوستان‌ها، میادین، چهارراه‌های سطح منطقه سه از ابتدای سال جدید تا کنون خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی فضاهای یاد شده و ایجاد طراوت در شهر کاشت گل فصلی در طول سال ادامه دارد.

وی اظهار داشت: چهارراه نیکزاد، بوستان وحدت، میدان قرنی، بوستان تمدن و… از جمله فضاهایی هستند که کاشت گل‌های فصلی در آنها انجام شده است.

شهردار منطقه سه کرمان ضمن تشکر از زحمات نیروهای واحد فضای سبز این منطقه، افزود: همه تلاش این نیروها زیباسازی سطح منطقه و ایجاد حس خوب در شهروندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.