به گزارش روابط عمومی ارتش، نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی»  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، «محمدجواد فدائی»  استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در شهر کرمان افتتاح شد.

سرتیپ «مهدی معمارباشی»  فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در کرمان گفت: ارتش در کرمان از همان لحظات ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور پای کار آمده و رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه‌ای را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و بیش از ۴۶۵ تخت استراحتگاهی در ۲ استان کرمان و سیستان و بلوچستان برای شرایط خاص تجهیز شده تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

وی افزود: ضدعفونی سطوح، امکان عمومی، شیرخوارگاه کرمان، مرکز توانبخشی امام علی (ع) و آسایشگاه جانبازان نیز بخشی از اقدامات قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کرمان بوده است.

معمارباشی ادامه داد: همچنین ۲۸ ایستگاه ثابت و سیار پایش و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا در استان کرمان و سیستان و بلوچستان به همت ارتش راه‌اندازی شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از هموطنان به این پایگاه‌ها مراجعه داشته و سلامت آنها نسبت به ویروس کرونا پایش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.