مهدی شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کرونا  را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه همه امکانات اولیه جهت بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست تصریح کرد: در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان ( افضلی پور) هماهنگی لازم به عمل می آید. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال بیمار شدن دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار می باشد و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است. 

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند. 

شفیعی از مردم شریف شهرستان بافت خواست  هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات همانند سابق توسط خدمتگزاران آن ها در حوزه سلامت ارائه می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.