پرویز یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شهرستان دنا یک بیمار خانم، در شهرستان بویراحمد یک بیمار خانم، در شهرستان کهگیلویه یک بیمار خانم، در شهرستان باشت یک بیمار خانم و در شهرستان گچساران نیز یک بیمار مرد شناسایی شده است.

وی افزود: شمار قربانیان کرونا ویروس در استان هم به هشت نفر افزایش یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روند بیمار یابی در استان بسیار امیدوار کننده بوده و نسبت به روزهای گذشته تعداد نمونه گیری ها و پایگاه های نمونه برداری افزایش چشمگیری یافته است.

یزدان پناه با اشاره به قدردانی معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان از دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بحث بیمار یابی کرونا منجر شد تا این استان جز استان های برتر کشور در حوزه بیماریابی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: از عموم مردم خواهشمندیم برای آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

اکنون ۱۲۴ بیمار مبتلا به کرونا با پراکندگی ۶۱ بیمار یاسوج، ۲۱ بیمار کهگیلویه،  ۱۸ بیمار چرام، ۱۳ بیمار گچساران، ۸ بیمار دنا و ۳ بیمار باشت شناسایی شده است.

۱۲ مبتلا قطعی به کرونا ویروس نیز در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند و مابقی بیماران در خانه دارو دریافت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.