به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر نصیری روز دوشنبه افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مهار ویروس کرونا در تمام مبادی ورودی و خروجی استان کرمان حتی مبادی ورودی و خروجی شهرها در حوزه پلیس راه شمال کنترل می شود.
وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه به خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود به کرمان داده نمی شود اظهار داشت: فقط در صورتی که خودروهای پلاک غیربومی مربوط به استان های همجوار باشد و صرفا قصد عبور از این استان را داشته باشند اجازه تردد مشروط داده می شود که در اینصورت حق ورود به محدوده های شهری را هم ندارند.
وی گفت: خودروهای پلاک بومی هر شهر حق خروج ندارند به استثنای افرادی که کارت تردد برای محل کار برای آنها صادر شده است.
وی همچنین تصریح کرد: خودروهای پلاک بومی و غیربومی که قصد خروج از شهر به محل سکونت در شهر دیگری را دارند با احراز از طریق مدارک مربوطه (کارت ملی، بیمه نامه، کارت شناسایی، حکم کارگزینی و...) اجازه تردد صرفا به مقصد محل سکونت بدون ورود به سایر شهرهای مسیر دارند.
سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان در ادامه در مورد شرایط ورود خودروها به محدوده های شهری اظهار داشت: به خودروهای پلاک بومی هر شهر اجازه "ورود" داده می شود ولی خودروهای پلاک غیربومی حق ورود ندارند مگر اینکه ساکن شهر مربوطه باشند که احراز سکونت از طریق مدارک ذکر شده انجام می شود.
سرهنگ نصیری گفت: رانندگانی که ضمن مقاومت در برابر فرمان پلیس، با اجرای این طرح همکاری نکنند پنج میلیون ریال جریمه و خودروی آنان به مدت یک ماه توقیف می شود.
وی در پایان بیان کرد: فقط خودروهای سنگین و نیمه سنگین حامل بار، خودروهای خدمات (اورژانس، آتش نشانی و...) اجازه تردد در محورهای استان کرمان را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.