سهراب سالاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده کهنوج که با حضور امام جمعه،شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان صورت پذیرفت،اظهار داشت:در راستای خدمت رسانی بهتر و ابراز همدردی و پیگیری مسائل و مشکلات سیل زدگان شهرستان کهنوج از مناطق و منازل سیل زده بازدید و در دیدار چهره به چهره با آسیب‌دیدگان مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت شهرستان های مجاور برای کمک رسانی و امدادرسانی استفاده شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان کهنوج تاکید کرد: باید در تهیه نیازهای ضروری مردم از جمله توزیع چادر و بسته های غذایی بین سیل زدگان اقدام فوری صورت پذیرد .

وی عنوان کرد: در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی جنوب استان کرمان و ناحیه مقاومت بسیج نسبت به ضدعفونی منطقه سیل زده اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

رئیس دادگستری شهرستان کهنوج اضافه کرد:دستگاه‌های اجرایی بایستی نسبت به تعمیر،بازسازی و احداث منازل خسارت دیده در سیل از طریق اعطای تسهیلات آسان اقدام نمایند.

این مقام قضائی ضمن تذکر و هشدار جدی به دستگاه‌های مسئول در رابطه با وقوع سیلاب در کهنوج از مسئولان خواست با پیش بینی مسیرهای هدایت سیلاب و احداث و بازسازی استحکامات و سیل بندها و ساماندهی رودخانه های فصلی از جمله تعریض و بازسازی پل سمیه برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه، اقدامات بازدارنده را معمول دارند.

سالاری همچنین با اعلام اینکه دستورات لازم به نیروی انتظامی و بسیج به منظور حفظ امنیت و نظم عمومی در مناطق سیل زده داده شده است، اظهارداشت: دستگاه قضایی با تشکیل کار گروه ویژه و بسیج تمامی امکانات در همان لحظات اولیه اقدام به مشارکت در روند امدادرسانی و صدور دستورات قضایی ویژه در این رابطه نموده است.

وی ضمن  قدردانی از تمامی دستگاه‌های امدادرسان،تصریح کرد: ضرورت دارد امداد رسانی ها از طریق مدیریت ستاد بحران استان و فرمانداری کهنوج با قید فوریت انجام شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.