محمدعلی مودی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های دریافتی و در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دادستانی و نیروی انتظامی زابل از یکی از مراکز عرضه کالای پزشکی بازدید بعمل آمد.

وی گفت: در حضور نامحسوس همکاران مشخص شد که متصدی کالای پزشکی اقلامی مانند پدالکلی، ژل ضد عفونی کننده و مایع ضدعفونی کننده را در ۲ مغازه الکترونیکی همجوار مخفی کرده و صرفا با قیمت بسیار بالاتر و به اشخاص خاص عرضه می‌کرد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی زابل افزود: با بررسی واحدهای همجوار مقادیر قابل توجهی از اقلام احتکار شده کشف که در همین راستا مرکز عرضه کالای پزشکی و ۲ مغازه الکترونیکی پلمب و جهت سیر مراحل قانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی بیان کرد: در گشت مشترک انجام شده و در کنار چنین افرادی مشاهده شد که واحدهای عرضه کالای پزشکی نیز بودند که تمامی اقلام خود را جهت عرضه به قیمت مصوب به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده بودند.

مودی ادامه داد: مردم با گزارش دقیق و به موقع خود می‌توانند تاثیر بسزایی در کشفیات و شناسایی متخلفان داشته باشند و ما این اطمینان را می‌دهیم که در جهت دفاع از حقوق آنان و خدمت رسانی شبانه‌روز تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.