دادخدا سالاری  روز شنبه  در  گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به کمبود اقلام ضد عفونی کننده و بهداشتی در سطح استان و احتکار و توزیع برخی از این اقلام در بازار آزاد(بازار سیاه) توسط برخی از شرکت ها یا مراکز پخش، اداره کل اطلاعات استان کرمان پس کار اطلاعاتی بر روی یکی از سوژه ها با احکام و دستورات قضایی موفق شدند ۷۷ کارتن ژل ضد عفونی کننده به تعداد ۱۲۳۲ محلول ضد عفونی کننده دست را از داخل یک انبار یک شرکت بخش کشف و توقیف کنند. 

وی با بیان اینکه متهم تحت پیگرد قضائی قرار گرفته و برای وی تشکیل پرونده شده است،افزود: کرد:محل انبار احتکار برای  تحقیق و بررسی بیشتر تا اطلاع ثانوی پلمب گردیده است.

دادستان کرمان اضافه کرد: همچنین در پی کمبود اقلام پوششی از جمله ماسک و لباس بیمارستانی در سطح بازار ، ماموران اداره کل اطلاعات استان با همکاری پلیس،دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت ۵ کارگاه تولیدی غیر مجاز در رابطه با تولید ماسک و و البسه بیمارستانی غیر بهداشتی را شناسایی کردند. 

سالاری  اضافه کرد:بالغ بر ۷هزار و ۵۰۰ ماسک و یک هزار و ۵۰۰ لباس بیمارستانی غیر استاندارد از محل این کارگاه ها کشف و توقیف شده  و جهت رسیدگی به اتهامات آنان در دادسرای عمومی وانقلاب کرمان تشکیل پرونده قضایی شده است.

وی اعلام کرد: این اقلام بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان قرار گرفته است و مقرر گردید از عصر امروز در داروخانه های کرمان بین شهروندان کرمانی توزیع شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.