یوسف نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ترافیک حاصل از خودوها در روزهای پایانی سال در خیابان‌های منتهی به مجموعه بازار کرمان، اظهار کرد: متأسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا، این ازدحام خطرناک است که در شورای ترافیک استان کرمان مصوب شد در این راستا طرح ترافیکی اجرا شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس وسایل نقلیه بر اساس طرح زوج و فرد از روز شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در خیابان‌های منتهی به مجموعه بازار بزرگ کرمان اجرا می‌شود.

نجفی ادامه داد: بر اساس این طرح وسایل نقلیه ای که عدد آخر پلاک آنها زوج است در روزهای زوج و وسایل نقلیه دارای پلاک فرد در روزهای فرد در برخی مسیرهای تعیین شده امکان تردد ندارند که در صورت مشاهده طبق قانون با رانندگان برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح از تقاطع کاظمی تا میدان شهدا، خیابان‌های اطراف بازار شامل خیابان تجلی و خیابان میرزارضا، خیابان شهید باهنر، خیابان اخلاقی و ابتدای خیابان زریسف شامل این طرح می‌شوند.

نجفی از شهروندان خواست برای حفظ سلامت عمومی و عدم انتشار ویروس کرونا از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

وی هدف از این اقدام را همکاری بیشتر با شهروندان برای تهیه مایحتاج خود در فضای امن تر برشمرد و گفت: از سوی دیگر از شهروندان می‌خواهیم همکاری لازم با مأموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1378874
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.