​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از عملیات احداث روشنایی در محور ارتباطی سوادکوه محدوده زیرآب تا پل سفید به طول 7 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر افزود : اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محور ارتباطی سوادکوه بالاست ، از این رو امیدواریم شاهد ارتقاء ایمنی کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور مذکور باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

 نجفی  خاطر نشان ساخت: حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی سطح راه  بستگی به نوع آن ، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه ، وضعیت مکانهای اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح نمود : براساس وظیفه ذاتی این اداره کل در زمینه ایمن سازی و نگهداری راهها ، عملیات اجرایی مذکور در قالب ایجاد روشنایی به طول 7 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرا گردید.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 380 کیلومتر از راههای ارتباطی مازندران دارای روشنایی می باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.