به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش با استقلال تهران عنوان کرد: در وهله اول این روز خوب و بزرگ را به فوتبال سیرجان، همه مردم شهر، مسئولان و هواداران تبریک می‌گویم.

جلالی ادامه داد: باعث افتخارم است که در این تیم کار می‌کنم و از همه مسئولان و مردم ممنون هستم که با حمایت و انرژی از تیم ما حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: این برد را به هواداران که امروز به ناچار از پای تلویزیون بازی را تماشا کردند تقدیم می‌کنم من مطئنم که از پای تلویزیون هم به ما انرژی دادند.

وی در ادامه بیان کرد: ما امروز سنجیده بازی کردیم و این برد می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد.

جلالی در رابطه با عدم حضور تماشاگران در دیدار امروز عنوان کرد: ما امروز بدون تماشاگران میزبان بودیم و اگر تماشاگران می‌آمدند فضا به نفع ما می‌شد. راجع به این موضوع با بچه‌ها صحبت کرده بودم که فکر می‌کنم نبودن آنها روی جو و فضای استادیوم تأثیرگذار بود.

خبرنگاری نظر جلالی در خصوص بازی بشاگردی که در نبود فراهانی در چهارچوب گل گهر ایستاده بود را پرسید که جلالی بیان داشت: بشاگردی خوب بود من خوشحال هستم که بچه‌ها پیشرفت داشتند، بشاگردی امروز ۲۰ بود.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در رابطه با رشد بازیکنانش گفت: خوشحالم که بچه‌های ما پیشرفت کردند بچه‌هایی که نیم‌فصل اول بودند و حالا کیفیت بهتری دارند. امین پورعلی، حسینی، یوسف وکیا، علی ابراهیمی برازی و… این بازیکنان به نسبت نیم فصل اول خیلی پیشرفت داشتند و من از این بابت خوشحالم.

این مربی در پاسخ خبرنگاری در رابطه با قضاوت داور چنین عنوان کرد: به نظرم بد نبود. آن اعتراضی که ما داشتیم و منجر به اخراج یکی دو مربی شد روی اوتی بود که از سمت ما بیرون رفت و حریف بلافاصله از ۱۵ متر جلوتر انداخت که آنها صاحب موقعیت شدند. اما در مجموع داوری خوب قضاوتی داشت.

جلالی در پاسخ خبرنگار دیگری که عنوان کرد شما ابراهیمی را گذاشته بودید تا مهدی قائدی را مهار کند اما او نتوانست این کار را انجام دهد، جواب داد: قائدی بازیکن قابلی است اما ما کاملاً برنامه داشتیم و توانستیم او را کنترل کنیم. ما روبه‌روی تیمی بازی کردیم که استقلال است و تیم کمی نیست، ابراهیمی نیمه دوم بهتر کار کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.