مهدی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تعطیلی تالارها و مراکز عمومی شهر کرمان بیان داشت: به طور کلی خطر انتقال بیماری در بیان جمعیت‌های زیادی که در اماکن و فضاهای بسته حضور دارند، بیشتر است و این مساله مختص تالارها نیست.

وی افزود: در خصوص تعطیلی تالارها توصیه می‌شود اگر امکان پذیر است مردم مراسم‌های خود را به تاریخ دیگری موکول کنند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مشکل که در حال حاضر با آن مواجه هستیم این است که تالارداران از این وضعیت متضرر خواهند شد و با مشتریان خود دچار چالش شده‌اند.

شفیعی یادآور شد: موضوع تالاردارن در شورای تأمین و کمیته‌های تشکیل شده از سوی دانشگاه مطرح شده و قرار است در این خصوص یک تصمیم عمومی اتخاذ و اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام شود.

وی اظهار داشت: ما از طریق شورای اصناف و سازمان‌های مرتبط پیگیر هستیم تا بتوانیم به شکل تفاهمنامه بین تالارداران و مشتریان این مشکل حل شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص تعطیلی ادارات تصریح کرد: به طور کلی بحث تعطیلی برای تمام مراکزی که امکان تجمع در آن‌ها وجود دارد مطرح است و تصمیم در خصوص مدارس، دانشگاه‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: ادارات اصلاً در دستور کار دولت برای تعطیلی نیستند زیرا ادارات به مردم خدمات ارائه می‌کنند و در صورت تعطیلی شاهد به وجود آمدن مشکلاتی در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.