سیدرهام حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که نیازمند مشاوره در مورد ویروس کرونا در استان کرمان هستند می توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به مشاهده شدن ویروس کرونا در برخی کشورهای دنیا اظهار داشت: اطلاعاتی از ورود این ویروس به کشور ما طی روزهای گذشته تایید شده که احتمال شیوع آن در استان کرمان وجود دارد لذا مخابرات منطقه کرمان هم یک سری اقدامات پیشگیرانه را در امور جاری خود قرار داده است.

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: مجموعه رفاه مخابرات با خرید یکسری مواد ضدعفونی کننده زیرساخت ها، مناطق، اتاق ها، مراکز، بخش فروش، امور مشترکین و اماکن عمومی مخابرات را ضدعفونی کرده و با ارائه آموزش ها به نفرات مرتبط، به همکاران اعلام کردیم از خودکارهای عمومی، استامپ، پوز بانکی را در اختیار ارباب رجوع قرار ندهند و از این تجهیزات با رعایت نکات بهداشتی استفاده می شود.

وی ادامه داد: بر اساس نامه مدیرعامل مخابرات ایران یکسری از همکاران دارای شرایط خاص ازجمله جانبازان شیمیایی، بیماران خاص ریوی و قلبی را مشخص کردیم و با هماهنگی به صورت دورکاری از توانایی آنان استفاده می شود و برای حفاظت از جان این افراد، جلوی حضور این افراد در محیط های شلوغ و پرتجمع تا اطلاع ثانوی گرفته شد.

حسینی افزود: عملیات ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا در تمامی مراکز مخابرات استان کرمان و شهرستان ها به روش دستور العمل ابلاغی انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.