شهلا عموری چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در عین حال برای جبران این کار این کارتها که از پنجم تا ۲۹ اسفندماه منقضی می شود به صورت خودکار در فروردین ماه سال آینده تمدید و قابل اعتبار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، اظهارداشت: تمدید خودکار کارت های بازرگانی به صورت سراسری و با هدف رعایت موارد بهداشتی است که این امروز نیز در اتاق های بازرگانی استان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمدید خودکار کارت ها تا تاریخ ۲۹ فروردین، دیگر نیازی به تردد دارندگان این کارت ها به محل اتاق نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: این امر بدون ارائه مدارک و مراجعه حضوری متقاضیان صورت گرفته تاز زمینه امور مربوط به فعالیت های اقتصادی دارندگان این کارت ها با توجه به شرایط موجود تسهیل شود.

بر اساس این گزارش، اتاق بازرگانی ایران ایران طی نامه‌ای خطاب به قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی درخواست کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور اجتناب از حضور غیرضروری فعالان اقتصادی در محل اتاق‌های سراسر کشور، اعتبار کارت‌های بازرگانی سراسر کشور که تاریخ انقضای آنها از تاریخ ۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۸ است، تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ به طور خودکار و بدون نیاز به ارائه مدرک و یا مراجعه حضوری متقاضی، تمدید شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.