محمدصادق بصیری شبانگاه دوشنبه در حاشیه نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان این استان درصدد ایجاد مرکز تلفن اطلاع رسانی در مورد کرونا ویروس هستند که این مهم تصویب شده و پیگیری هم خواهیم کرد که این مرکز با همکاری فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود تا مردم بتوانند سئوالات خود را در مورد بیماری کرونا مطرح کنند و بدانند پاسخ هایی که دریافت می کنند صحیح است.

وی اظهار داشت: نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان برای هماهنگی و آمادگی بیشتر در زمینه پیشگیری، کنترل و مراقبت های مهار ویروس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه محور تمام تصمیم گیری ها و اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی است تصریح کرد: مردم به اخبار منتشر شده در سایر منابع خبری توجه نکنند.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاهی به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمان وجود دارد و تمام ظرفیت های موجود برای کمک به مردم در زمینه آموزش و اقدامات بهداشتی فراهم است اما همکاری مردم نقش سازنده ای در پیشگیری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه توصیه هایی در نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی مطرح شد گفت: یکی از این توصیه ها کاهش تجمعات و ترددها بود و در این زمینه آنچه در اختیار سازمان های دولتی قرار دارد به کار گرفته خواهد شد و این مهم به آنها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس افزود: مردم از این شرایط برای مسافرت و ارتباط گرفتن با دیگران استفاده نکنند.

بصیری اظهار داشت: مدیریت شرایط فعلی دو جانبه است و ما تمام امکانات را برای پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا ویروس جدید فراهم کرده ایم و امیدواریم با کمک مردم این شرایط را پشت سر بگذاریم.و عید نوروز خوبی پیش رو داشته بایم.

وی تاکید کرد: مردم بدانند اعمال برخی محدودیت ها مانند لغو نمایشگاه بهاره یا مسابقات به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: برنامه های لغو شده در زمان دیگری برگزار می شود و اجناسی که قرار بود در نمایشگاه بهاره توزیع شود در سایر مراکز عرضه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.