حسین شکوهی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا بعد از اتمام انتخابات همه گروه‌های فعال در عرصه انتخابات فقط از طریق مدیر آن قابلیت ارسال پیام داشته باشد و در صورت انجام ندادن دستور قضایی، با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

وی بر فرهنگ‌سازی چگونگی فعالیت ادمین‌ها و کاربران در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم از این ابزار پیام‌رسان فرهنگی به خوبی استفاده کنیم نه اینکه اقدام به تخریب و شایعه پراکنی علیه کاندایدها شود.

رییس دادگستری جیرفت با بیان اینکه فضای مجازی به عنوان یک زندگی موازی همواره در کنار زندگی واقعی همه ما در جریان است، بیان داشت: تاثیر این فضا بر همه حوزه‌ها به ویژه سیاست و در عرصه انتخابات به موضوع انکار ناپذیری تبدیل شده‌است.

وی ادامه داد: در کنار کارکردهای مثبت فضای مجازی آسیب‌هایی هم ممکن است متوجه انتخابات و تحرکات ناشی از آن شود لذا باید فرهنگ صحیح استفاده از این فضا را نهادینه کنیم.

شکوهی نسب با بیان اینکه همدلی و تعامل میان مسوولان می‌تواند مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم آورد، گفت: رصد تحرکات انتخاباتی توسط مراجع نظارتی در حال نظارت است.

وی افزود: به صورت منظم فضای مجازی تحت رصد شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

رییس شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جیرفت اظهار داشت: مشاهده شده در فضای مجازی گاهی افراد به تخریب کاندیداها و شایعه پراکنی علیه آن‌ها می‌پردازند که به طور جدی باید پرهیز شود از این رو باید رعایت اخلاق در هر مکانی به ویژه فضای مجازی در نظر گرفته شود.

شکوهی نسب از مردم شهرستان جیرفت برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کرد و گفت: حضور در عرصه انتخابات مُشت محکمی بر دهان دشمنان است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.