به گزارش ایرنا، علی بابایی روز جمعه در جمع خبرنگاران بدون اشاره به آمار شرکت‌کنندگان ،گفت: توزیع شعب متناسب با جمعیت پیش‌بینی شده است.
بابایی از همکاری ۱۰ هزار نفر در امر انتخابات حوزه انتخابیه کرمان و راور خبرداد و تصریح کرد: این تعداد شامل نیروی انتظامی، ادارات، نیروهای بازرسی و نظارت هستند.
فرماندار کرمان به اقدامات انجام شده برای برگزاری این انتخابات اشاره کرد و گفت: رور گذشته از شعب اخذ رای بازدید به عمل آمد و شبکه ارتباطی آن‌ها آزمایش و همچنین آموزش لازم ارائه شده است.
بابایی با بیان اینکه تعرفه‌های اخذ رای ، صورتجلسه و تمام اقلام و لوازم انتخاباتی شعب اخذ رای کرمان بامداد امروز تحویل نمایندگان فرماندار داده شده تصریح کرد: دستگاه‌های احراز هویت نیز به روز رسانی شده است.
وی با بیان اینکه ۳۱ نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرمان و راور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند گفت: تعداد ۵۱۱ هزار و ۳۸۹ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور حق رای دارند که ۲۵۸ هزار نفر آن‌ها مرد و ۲۵۳ هزار نفر آن‌ها زن هستند .
فرماندار کرمان با بیان اینکه رعایت حق‌الناس برای صیانت از رای مردم یکی از مهم‌ترین وظیفه ما است گفت: اصل قانون‌مداری، بی‌طرفی و امانتداری را دنبال می‌کنیم.
بابایی با اشاره به اینکه گلزار شهدای کرمان پایتخت مقاومت ایران است و ۲ شعبه اخذ رای در محل مستقر شده تا تجدید میثاق بین مردم، نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا و امام و رهبری ایجاد شود افزود: مردم با حضور گسترده در صحنه به همه نشان خواهند داد که حافظ خون شهدا هستند.
وی با بیان اینکه استقبال مردم کرمان در ساعات آغازین اخذ رای نیز مطلوب بود تصریح کرد: در ساعات ابتدایی صبح شاهد حضور افراد بالای ۹۵ سال سن نیز در شعب اخذ رای بوده‌ایم.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرمان و راور خاطرنشان کرد: حضور جوانان و سالمندان در این انتخابات نشان از پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.