محمدصادق بصیری روز پنجشنبه در بازدید از چند شعبه اخذ رای در جریان روند آماده‌سازی ستاد انتخابات شهرستان کرمان و صدور کارت‌ اعضای شعب و کاربران انتخابات قرار گرفت و میزان آمادگی آنها برای آغاز انتخابات را بررسی کرد.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۴۹ شعبه اخذ رای شامل یک هزار و ۳۲۸ شعبه ثابت و ۹۲۱ شعبه سیار در سطح استان کرمان برقرار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: برای انتخابات دوره‌ یازدهم مجلس شورای اسلامی بیش از ۴۰ هزار نفر در قالب اعضای شعب، نمایندگان فرمانداران و بخشداران، محافظان شعب و صندوق‌های رای، بازرسان شعب، اعضای هیات نظارت و نمایندگان نامزدها در امر برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: انتخابات علاوه بر جنبه‌های عینی و عملیاتی، دارای جنبه‌ها و ابعاد مهمی در سطح ملی و بین‌المللی است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: در این فرآیند سیاسی، صلاحیت نظام و پیوند عمیق مردم و نظام به نمایش گذاشته می‌شود. بصیری اهمیت و تاثیر مشارکت انتخابات را برشمرد و افزود: امنیت و اقتدار ملی را می‌توانیم در مشارکت حداکثری انتخابات به نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم که آحاد مردم ضامن اقتدار و تقویت کننده پیوند میان نظام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان، کم‌رنگ شدن تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی و ایجاد قدرت برای نظام را از آثار برگزاری باشکوه انتخابات برشمرد و گفت: سیاست‌های کلی انتخابات که رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران قوا ابلاغ کردند را باید نصب‌العین قرار دهیم.

بصیری نظارت دقیق بر شعب اخذ رای را مورد تاکید قرار داد و گفت: از ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند ماه هرگونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع می‌شود و باید نظارت دقیق بر این مساله صورت گیرد.
وی بیان داشت: ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفند ماه آغاز رسمی رای‌گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که شعب باید بازگشایی شده و کار خود را آغاز کنند.

در جریان این بازدید فرماندار کرمان به ارائه گزارشی از عملکرد فرمانداری در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: شعب اخذ رای و تجهیزات لازم برای انتخابات آماده شده‌اند و ساعت ۸ صبح فردا آغاز کار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.