سرهنگ رضا محمدرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مختلف در فضای مجازی امری بدیهی شده است‌، افزود: با شروع تبلیغات انتخاباتی استفاده از فضای سایبری و شبکه‌های اجتماعی از طرف نامزدها و طرفداران آن‌ها امری اجتناب ناپذیر است، اما کاربران این عرصه باید بدانند هرگونه اقدامی در این فضا زیره ذره‌بین رصد و پایش پلیس فتاست.

وی بیان کرد: با رشد میزان استفاده از فضای مجازی، شاهد آن هستیم که بستر مناسبی برای تبلیغات به خصوص در روزهای انتخابات در فضای مجازی به وجود آمده از این رو پلیس فتا با توجه به جرائم انتخاباتی پیش رو و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات‌، با رصد و پایش مستمر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به شناسایی و مقابله با تخلفات انتخاباتی اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی جیرفت اظهار داشت: کاندیداها می‌توانند از فضای سایبری برای ارائه برنامه‌های خود استفاده نمایند و هواداران نامزدها نیز از توهین و هتک حرمت افراد خودداری کنند و همه باید به قانون احترام بگذارند.

وی گفت: پلیس فتا به صورت مستمر فضای مجازی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و فعالیت‌های غیر مجاز، تخلفات و شکایات را پیگیری می‌کند.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف در فضای مجازی بویژه در حوزه انتخابات مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارشات مردمی ارسال کنند تا پیگیری شود.

در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ۱۱ نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.