این نشست به ریاست سعید ناجی، احمد نفیسی دبیر ستاد انتخابات و احمد پویافر رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات هرمزگان به منظور مرور قانون و مقررات تبلیغات انتخابات و قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس در آستانه آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هم اکنون در حال برگزاری است.

از ساعت ۲۴ چهارشنبه شب تبلیغات رسمی و میدانی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرها و روستاهای استان هرمزگان آغاز شده است.

دراین دوره از تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم شورای اسلامی از طریق رسانه‌های غیردولتی، پوستر، بنر، بیلبوردها، شبکه‌های اجتماعی شامل واتساب، تلگرام، اینستاگرام وغیره فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی انتخابات هرمزگان اسامی ۴۶ نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس و شورای اسلامی را در استان مجوز تبلیغات دارند و می‌توانند برنامه‌های خود را با مردم درمیان بگذارند.

ازبین کل نامزدهای تایید صلاحیت شده ۲۸نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی، ۱۱ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۸نفر درحوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد است.

دراین دوره  از ۴۶نفرداوطلب نمایندگی مجلس، هشت نفرزن، چهار نفر زن از حوزه انتخابیه بندرعباس مرکز استان سه نفر از شرق و یک زن هم از غرب استان نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند که نسبت به دوره‌های گذشته کم سابقه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.