سردار غلامعلی ابوحمزه روز شنبه در نشست شورای اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) افزود: هیات اندیشه ورز تدبیری است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فرهنگ در کشور مطرح کردند و این هیات‌ها برکات و ثمرات زیادی ایجاد کردند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با رصد مطلوب می‌توان از دل تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها راهکارهای منطقی و اجرایی را پیدا کنیم و به طور مثال مواد مخدر یک تهدید اما کم کاری در جامعه آسیب است.
سردار ابوحمزه تصریح کرد: هیات‌های اندیشه‌ورز با یک اولویت‌بندی جدید این وظایت را در دستور کار خود قرار دهد تا خروجی کار آنها در دستگاه‌های اجرایی تبدیل به فرصت‌های حداکثر و تهدیدهای حداقلی شود.
وی مطالبه‌گری را یکی دیگر از محورهای اصلی هیات‌های اندیشه‌ورز عنوان کرد و گفت: این هیات ها باید در کنار کارهایی که اجرا می‌شود؛ مطالبه‌گری نیز داشته باشند تا در نهایت بستری برای حل مشکلات در

دستگاه‌های فراهم شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نظارت میدانی را یکی دیگرداز محورهای اصلی برای هییت های اندیشه ورز توصیه کرد و گفت: بهترین کسانی که در نظارت‌های میدانی مردم هستند که به شکل‌های مختلفی

می‌تواند در این زمینه کمک کنند تا بازخورد اقدامات در جامعه دیده شود.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه قالب و چارچوب هیات‌های اندیشه‌ورز می‌تواند کمک راه مسوولان در همه دستگاه‌های اجرایی باشد گفت: این هیات ها  به نوعی اتاق فکر و اندیشه مدیران مسوول است.

وی بیان داشت: هیات‌های اندیشه‌ورز باید به سمت ابداع، ابتکار، نوآوری و خلاقیت پیش بروند و مشکلات اولویت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی را از طریق نوآوری و پژوهش مرتفع کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هیات‌های اندیشه‌ورز باید مشکلات اصلی استان را رصد کنند تا هر ماه یک موضوع را بررسی و مطالعه کنند و راهکارهای آن را به مسوولان در بخش‌های گوناگون ارائه کنند.



انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.