به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشدار مرکزی رفسنجان، رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان سالن ورزشی سردار سپهبد شهید سلیمانی در روستای لاهیجان رفسنجان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم که در ایام فرخنده دهه فجر سالن ورزشی روستای شهیدپرور لاهیجان را به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌کنیم.

میثم پاریزی افزود: این سالن ورزشی هزار و ۲۶۰ متر مساحت دارد و برای ساخت این سالن ورزشی ۲.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این سالن ورزشی سرپوشیده فضای لازم برای انواع ورزشهای گروهی برای جوانان این روستا فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در استان کرمان ۸۰ سانتیمترمربع به ازای هر نفر است، تصریح کرد: این آمار با متوسط میانگین کشوری برابر است که با توجه به پهناور بودن استان کرمان نیاز داریم این سرانه فضای ورزشی بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان همچنین از چند اماکن ورزشی در سطح شهر رفسنجان بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.