حجت الاسلام رضا حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای از زمان رخ داد که مکاتب مختلف دین را طرد و به زاویه رانده بودند لذا این انقلاب احیاگر دین در جهان بوده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کشورهای مستکبر به هر شکل و شیوه‌ای به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند اما به لطف خداوند و هدایت رهبر معظم انقلاب همه فتنه‌ها و مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شد.

حدادی با بیان این مطلب که نسل جوان باید با ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شوند، بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز آشنایی نسل نوجوان و جوان با انقلاب و اثرات این انقلاب در سطح ملی، بین الملل و جهان است بنابراین این برنامه‌ها باید پررونق و خوب برگزار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این ایام الله برگزاری همایش بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی است که با مشارکت حوزه‌های علمیه، اداره تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان این مطلب که همایش بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی روز پنجشنبه (۱۷ بهمن) در محل مهدیه صاحب الزمان در جوار قبر مطهر سردار دل‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت تشکل‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است که با مشارکت بسیج مداحان، اداره تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و هیئت‌های مذهبی روز ۲۰ بهمن در محل مهدیه اداره اوقاف شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور هیئت امنای بقای متبرکه شاخص کشوری و مدیران مرکز افق، افزود: این جلسه در سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه با سخنرانی حجت الاسلام نوروزپور مدیرکل بقا متبرکه سازمان اوقاف کشور سه شنبه ۱۵ بهمن برگزار شد.

حدادی با بیان این مطلب که قریب به ۲۲ مراسم ویژه نیز در شب ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌ها در محل بقا شاخص استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: همچنین در بقا متبرکه امامزاده حسین جوپار، امامزاده محمد و تکیه عباسعلی کرمان در شب ۲۲ بهمن مراسمات دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.