به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی تختی لاهیجان با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور آغاز عزت ملت بزرگ ایران است، اظهار کرد: با بررسی نظام‌های سیاسی انقلاب‌های دنیا میزان حضور و تعداد شرکت کنندگان در پیدایش این رویداد بزرگ سیاسی رو نمره و ارزش گذاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سبب حضور اقشار مختلف جامعه یکی از انقلاب‌های کامل دنیا محسوب می‌شود، افزود: حضور مؤثر جوانان در خلق این حماسه بزرگ تاریخی یعنی پیدایش انقلاب اسلامی غیر قابل انکار بوده است.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه جوانان در توسعه و شکوفایی و بالندگی انقلاب اسلامی در ادامه مسیر نیز نقش محوری دارند، گفت: در دولت تدبیر و امید حضور و مشارکت جوانان در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را شاهد بوده‌ایم.

وی با تأکید بر تلاش همه کارگزاران نظام برای تحقق مطالبات و خواسته مردم به ویژه جوانان، تصریح کرد: امیدواریم در زمان باقی مانده از دولت دوازدهم بتوانیم طرح‌های نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از ۹۵۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در دهه فجر در این استان، ادامه داد: این تعداد پروژه با اعتباری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و در روزهای آینده نیز به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1344351
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.