حسین اسحاقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید بر عدالت فرهنگی و هنری تاکید دارد لذا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که ایران فقط تهران نیست و این مهم یکی از راهبردهای این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بر اساس همین عدالت فرهنگی برنامه‌ریزی شده تا مردم هنردوست هفت شهرستان جنوبی استان کرمان هم بتوانند به طور همزمان، فیلم‌های این جشنواره را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با تهران در منطقه جنوب کرمان به نمایش درخواهند آمد، گفت: اقدامات و تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در این منطقه صورت گرفته تا شاهد استقبال حداکثری مردم این دیار از جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران بوده و آشتی مردم با سینما و کمک به رشد بیشتر این موضوع و اینکه همه ما باید خدمتگزار سینما باشیم از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در این روزها است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.