مدیر روابط عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیل اخیر موجب بی‌خانمان شدن هموطنان بسیاری در جنوب شرق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان شد لذا شرکت جهان فولاد در اقدامی خدا پسندانه به کمک همنوعان در استان سیستان و بلوچستان شتافته است.

مسعود میرمحمدی افزود: با توجه به پیشرفت ها و برند شرکت جهان فولاد توقع می رفت که غرفه مناسبی در این نمایشگاه احداث کند که این اقدام انجام نشد تا گوشه ای از آلام هموطنان سیل زده را تسکین دهیم.

وی با بیان اینکه این اقدام با دستور مدیرعامل جهان فولاد و نتیجه همفکری و گروهی تمامی ارکان شرکت بوده است گفت: هزینه غرفه سازی یک میلیارد ریال تخمین زده می شد که شرکت جهان فولاد مبلغی بیش از این میزان و قابل توجه را به هموطنان سیل زده کمک می کند.

مدیر روابط عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان ادامه داد: با این اعتبار بسته هایی را خریداری و در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه کمک به هم نوعان سیل زده باید فرهنگسازی شود تصریح کرد: در دوران اقتصاد مقاومتی این چنین اقداماتی می تواند موثر باشد و در این مقطع جهان فولاد تصمیم گیری کرد که هزینه های نمایشگاه را در جهت کمک به سیل زدگان هزینه شود.

میرمحمدی افزود: شرکت جهان فولاد در داخل و خارج از ایران نمایشگاه های بسیاری ازجمله تمامی نمایشگاه های فولاد داخلی، ترکیه، قطر، عمان، بانکوک و امارات شرکت کرده که در این زمینه تجربه داخلی و بین المللی دارد.

وی عنوان کرد: تمامی رسانه‌ها در جهت توسعه سیرجان هم قسم شدند که جدا از هرگونه حب و بغض واقعیت ها را بنویسند و برای نخستین بار در تاریخ سیرجان رویداد نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی و زنجیره تامین فولاد (سیمکس ۲۰۲۰) رخ داده که زحمات بسیاری برای آن توسط برگزار کنندگان، صنایع و معادن کشیده شده است.

دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی بومی‌سازی و زنجیره تامین فولاد (سیمکس ۲۰۲۰) از پنجم تا هفتم بهمن ماه امسال در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.