مسعود جمیلی کرمانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: تخصیص سهمیه بنزین یارانه‌ای ناوگان سواری حمل و نقل عمومی، از اول بهمن‌ماه بر اساس پیمایش آغاز شده است.
وی افزود: در ابتدای طرح سهمیه‌بندی بنزین، دریافت و تخصیص سوخت یارانه‌ای برای ناوگان عمومی سواری در نظر گرفته نشده بود اما بلافاصله، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد تا زمینه خدمات رسانی بهتر به مسافران در جاده‌ها فرآهم شود.
جمیلی کرمانی تصریح کرد: تخصیص سوخت یارانه‌ای ویژه ناوگان سواری عمومی، بر اساس پیمایش و جابه‌جایی مسافر بوده و اگر راننده وسیله نقلیه سواری با پلاک عمومی، متقاضی دریافت سوخت یارانه‌ای باشد بایستی صورت وضعیت خود را با کد رهگیری ارائه دهد.
وی بیان داشت: رانندگان حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان باید الزاما در جاده‌های شهری مسافر جابه جا کرده باشند و صورت وضعیت آنها از سوی شرکت‌های حمل و نقل با کد رهگیری تایید شده باشد.
وی ادامه داد: رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر پلاک عمومی، برای دریافت سهمیه سوخت، صورت وضعیت دی‌ماه خود را تهیه و در صورت نقص در مدارک، آنها را کامل کنند.
 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: رانندگان ناوگان سواری عمومی، باید در سامانه این اداره کل ثبت نام و مشخصات خود و ناوگان را وارد کنند تا مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای شوند.
وی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش از این در شناسایی رانندگان واقعی برای اختصاص سهمیه لاستیک و بیمه تکمیلی از سامانه پیمایش استفاده کرده بود و اکنون قرار است در بخش سهمیه بندی بنزین هم از این روش استفاده کند.  
جنوب استان کرمان  ۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر و ۵۰۰ تاکسی بین شهری فعال در حوزه حمل و نقل مسافر دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.