محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در نشست بررسی مشکلات ریلی استان کرمان با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی افزود: این طرح می‌تواند فولاد راور را به زرند وصل کند.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما بازسازی خطوط است تا ایمنی، سرعت و کیفیت افزایش یابد تصریح کرد: استان کرمان در زمینه واگن حمل بار دچار مشکل است و از قطار زاهدان استفاده می‌شود که باید مهم برطرف شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حمل و نقل مسافر بیشترین دغدغه در کیفیت است افزود: خط مسافری باید افزایش یابد و درخواست خط جدید کرمان _ مشهد و کرمان _تهران را داریم.
سرپرست اداره کل راه آهن استان کرمان نیز در این جلسه از بهره‌برداری ۲۲ کیلومتر خط ریلی از محل ایستگاه زرند به سمت فولاد زرند ایرانیان تا پایان امسال خبرداد و گفت: سالانه از مسیر ریلی جلال‌آباد و فولاد زرند ایرانیان ۵ میلیون تن حمل بار انجام می‌شود تا ترافیک جاده‌ای کمتر و ضریب ایمنی بالا برود.
مجید ارجونی افزود: خط دیگر از ایستگاه جلال آباد تا کارخانه گندله و کنسانتره فولاد زرند ایرانیان است که با خطوط فرعی ۴۴ کیلومتر است و تا پایان خردادماه ۹۹ بهره‌برداری می‌شود.
سرپرست اداره کل راه آهن استان کرمان با بیان اینکه در زمینه بازسازی مسیر سیریز به زرند نیز کارگاه آماده است و از فردا به میزان ۴۶ کیلومتر کار آغاز می شود گفت: پیش‌بینی می‌شوو این عملیات تا پایان خرداد سال ۹۹ به اتمام برسد.
وی درباره مسیر ریلی زرند به راور گفت: مطالعه این مسیر در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.