به گزارش ایرنا،   سیدعلی حاج سیدعلیخانی روز شنبه در نشست ستاد استانی اربعین حسینی افزود: بلیت های اینترنتی با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می شود و دفتر نظارت به صورت ۲۴ ساعته در پایانه های مسافربری مستقر است.
وی گفت: طی سال گذشته ۲۴ هزار نفر مسافر با اتوبوس به مرز حمل کرده ایم که ۵۷۹ سفر به شلمچه و ۸۶ سفر به مرز مهران انجام گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان با اشاره به اینکه سال قبل با برنامه ریزی، سفرهای اربعین و سفرهای روزانه انجام گرفت تصریح کرد: در سال گذشته از ابتدای ماه محرم تا ۲۷ محرم ۶۰ سفر به خوزستان و ۴۰ سفر به ایلام داشته ایم اما امسال ۱۲۵ مورد به خوزستان و ۲۷۶ به ایلام که نشان می دهد تعداد مسافر در بازه زمانی ذکر شده سه برابر شده است و با این وضعیت ممکن است سفرهای روزانه با مشکل مواجه شده و سفرهای داخلی را کاهش بدهیم.
سید علیخانی با اشاره به اینکه سازمان راهداری کشور اعلام کرده سفرهای اتوبوسی به خارج از مرز امسال محدودیت خواهد داشت گفت: در بحث قیمت نسبت به ابتدای سال که ۱۳۵ هزار تومان اتوبوس های لوکس و ۲۴۵ هزار تومان "VIP" بوده افزایش قیمت نداشته‌ایم و کنترل می کنیم.
وی تاکید کرد: اگر نرخ ثابت داشته باشیم بهتر است ضمن اینکه نرخ حمل مسافر شناور و براساس عرضه و تقاضا است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان خاطرنشان کرد: کسانی که اتوبوس دربستی می خواهند به شرکت های مسافربری مراجعه کنند و قیمت و خدمات در این زمینه مشخص است.
۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.