به گزارش ایرنا، سیدمهدی طبیب زاده روز سه‌شنبه در همایش معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و راهکارهای ورود به بازار عمان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: مسیری مطمئن و پرثمر را برای ارتقای مراودات تجاری بین ۲ کشور ایران و عمان پیش گرفتیم.

وی با اشاره به روابط سیاسی و اقتصادی مطلوب ایران و عمان از دیرباز، آمادگی زیرساخت‌ها و مراودات تجاری که شکل گرفته است اظهار داشت: با وجود استقلال و احساس نیاز ۲ کشور، حضور کمتری از ایران و استان کرمان در عمان شاهد هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: سرمایه‌گذاری‌ها باید در راستای توسعه بازار ایران شکل گیرد و در این راستا عمان می‌تواند دروازه‌ای برای صادرات مجدد کالاهای ایرانی به سراسر دنیا باشد.

وی با بیان اینکه توسعه بازار در برنامه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان قرار دارد بیان داشت: امروز اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با فعالیت مطلوب، ایجاد زیرساخت‌ها، تسهیل سرمایه‌گذری، ظرفیت‌های این کشور را به خوبی به فعالان اقتصادی شناسانده و زیرساخت‌های مرادوادت تجاری را افزایش داده است.

۳۰۲۹/۷۴۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.