حسین امیری خامکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استفاده از نوشتافزارهای ایرانی دیگر فرصت های شغلی جوانان کشورمان در اختیار خارجی‌ها قرار نمی‌گیرد بلکه یک بازار چند میلیونی داخلی را تضمین میکند.

وی تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان و خانوادهها همت کنند و اقلام نوشت افزار داخلی با کیفیت را تولید و مصرف نمایند مطمئنا این گردش مالی باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال می شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل امروز کشور اشتغال و بیکاری جوانانی است که با نوشت افزارهای وارداتی تحصیل کرده و فارغ التحصیل می‌شوند.

وی گفت: راه حل مشکل اشتغال جوانان در گرو تولید و فعالیت واحدهای تولیدی است و از سوی دیگر رونق تولید و اقتصاد در گرو گردش مالی و مصرف محصولات تولیدی می باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خاطرنشان کرد: استفاده از نوشت افزارهای ایرانی یک بازار چند میلیونی داخلی را تضمین می کند که اگر تولید کنندگان و خانواده ها همت کنند و اقلام داخلی با کیفیت را تولید و مصرف نمایند مطمئنا این گردش مالی باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال میشود.

وی با اشاره به وظیفه دولت و وزارتخانه ها در این خصوص افزود: هه مکلفند در راستای استفاده حداکثری از توان داخلی از واردات اجناسی که در داخل تولید می شوند جلوگیری کنند.

۹۷۶۷/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.