به گزارش ایرنا، محمدرضا علیزاده روز پنجشنبه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: رسانه‌ها با تولید محتوا در حوزه امر به معروف رسالت مهمی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و کارشناسی و تغییر نگاه و رویکرد جامعه دارند. 
وی با بیان اینکه برخی نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر آگاهی کافی ندارند تصریح کرد: رسانه‌ها می توانند با تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی، این مهم را تحقق بخشند. 
وی به اقدامات انجام شده در حوزه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش اشاره کرد و گفت: در این حوزه طی ۲ سال گذشته دوره های اجرای امر به معروف و نهی از منکر برای ۶ هزار و ۲۵۰ نفر از کارکنان دولت برگزار کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به عملکرد حوزه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: آموزش اقشار مختلف مردم، دوره آموزشی شوراها، همایش‌های توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، چاپ کتاب‌های مربوط به این حوزه، برگزاری چهار جشنواره عکس شعر و داستان، نقاشی و کتابخوانی به صورت منطقه ای در استان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های متعددی برای این هفته تدارک دیده است افزود: پنجمین روز از این هفته به نام رسالت رسانه در امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه تغییر نگرش مردم در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است که توسط رسانه ها می تواند عملیاتی شود اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای پیاده‌سازی و اجرای فریضتین در جامعه امری مهم است.

۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.