به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بالغ بر ۴۰۰ خدمت را به جامعه ارائه می کند، افزود: نیروی انتظامی زمانی موفق است که در یک منطقه نظم را حاکم کند و هر چه نظم بیشتری محقق شود این نیرو موفق‌تر خواهد بود.

وی ایجاد و ارتقای امنیت را از دیگر وظایف نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت مستمر با مردم در ارتباط است و باید برمبنای اخلاق محوری در ارتباط با مردم، در تمامی ماموریت های خود اخلاق حسنه اسلامی را رعایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر این مطلب که مسئولیت نیروی انتظامی بسیار سنگین است، تاکید کرد: نیروی انتظامی سه ماموریت شرعی، قانونی و ارتباط با مردم را بر عهده دارد و در قالب ماموریت های خود همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: در مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به نحوی اقدام می شود تا این مجموعه بتواند با اخلاق محوری کامل، با اقتدار عمل کرده و آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر این مطلب که مجموعه های فرماندهی و عقیدتی در ناجا تفکیک ناپذیر هستند، گفت: وظیفه اصلی مجموعه عقیدتی سیاسی، حفاظت و حراست از این است که نیروی عملیاتی در میدان عملیات کار خود را به درستی انجام داده و کاملا مراقب باشند تا اگر قصوری رخ داد گوشزد کرده و در اسرع وقت رسیدگی کنند.

۷۴۴۰/۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.