به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان روز شنبه در آیین افتتاح ۱۰ طرح بسته بندی خرما در شهرستان بم گفت: در حال حاضر ۸۰ واحد درجه بندی و بسته بندی خرما به ظرفیت ۱۲۶ هزار و ۳۵۰ تن در شرق این استان فعالیت دارد.

عباس سعیدی افزود: همچنین ۱۰ واحد فرآوری به ظرفیت هشت هزار و ۱۴۰ تن و ۱۶۴ واحد سردخانه با ظرفیت ۲۲۶ هزار و ۳۵۰ تن در این منطقه وجود دارد که ۵۰ درصد از صنایع شرق کرمان در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: برای ۱۰ طرح امروز ۱۵۰ میلیارد ریال از تسهیلات روستایی و سهم سرمایه گذاران پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان بیان کرد: تعداد ۵۶ طرح فرآوری، بسته بندی و سردخانه با ظرفیت ۸۱ هزار و ۵۵۰ تن با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۵ درصد در دست اقدام است که با تکمیل این پروژه ها ظرفیت سردخانه ای شهرستان های شرقی کرمان ۳۰۸ هزار تن و ببش از ۲ برابر محصول تولیدی می رسد.

همچنین در سفر یک روزه استاتدار کرمان طرح آبرسانی به شهرک امام علی (ع) بروات بم با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و طرح آبیاری نوین به ۱۶۰ هکتار زمین پسته کاری ابارق بم با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان با حضور در منزل شهیدان حسین و محمد ترک آبادی در شهرستان نرماشیر ضمن ادای احترام به مقام والای این شهدای دفاع مقدس با خانواده گرانقدر آنها دیدار و از این افراد تجلیل به عمل آورد.

۳۰۲۹/۷۴۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.